Xenofit Energy Bar Chocolade Crunch 24 st./doos
€ 43,50
% € 49,95 # (12.91% bespaard)
+2%
-bonus in het winkelwagentje
Beschikbaar
Slechts 2 stuks in deze maat beschikbaar!
Perfect gecombineerd
Inhoud: 0.3 liter (€ 46,50* / 1 liter)
Inhoud: 0.125 liter (€ 63,60* / 1 liter)
Productinformatie "Energy Bar Chocolade Crunch 24 st./doos"
De Xenofit Energy Bar met havervlokken biedt een uitgebalanceerde mix van koolhydraten, eiwitten en vetten per reep. Geproduceerd zonder kunstmatige kleurstoffen en zonder smaakversterkende vetten. De reep bevat ook belangrijke vitaminen en mineralen: de vitaminen B1, B2, B6 en niacine dragen bij aan een normaal energiemetabolisme, terwijl magnesium ook bijdraagt aan een normale spierfunctie. Calcium is nodig voor het behoud van normale botten.
- zonder kunstmatige kleurstoffen
- zonder cafeïne
- reep van 50 g
- 24 repen per doos
- gemaakt in Duitsland
| Duurzaamheid: | Made in Europe |
|---|
25 jaar een kwaliteitsmerk
Sinds 1988 vertrouwen zowel amateursporters als topatleten op de mineraalstoffen, vitamines en koolhydraten van Xenofit.
Het bedrijf heeft vele jaren lang ervaring en know-how in de farmaceutische industrie opgedaan gebruikt beide voor de ontwikkeling van zijn producten. Daarbij volgt Xenofit nauwgezet de richlijnen voor duurzaamheid en milieubescherming.
De atleet kan voor, tijdens en na het sporten de speciaal op hem afgestemde voedingsstoffen innemen. Voor het sporten worden magnesium, L-carnitine en lichte koolhydraten (in poedervorm, als reep of als kauwtabletten) aangeraden, tijdens het sporten zelf moeten koolhydraten en mineralieën (als gel, reep en energiedrankje) geconsumeerd worden. .
Om zadelpijn en open geschuurde huid bij wielrenners en triatleten te voorkomen bevelen wij de Xenofit zitcrème aan - een echt natuurproduct op de basis van hertenvet.
Bij Bobshop vindt u alle voedingsstoffen voor uw persoonlijke training. Ga tot aan uw grens en er overheen. Powerbar is uw perfecte begeleider.
Aanmelden
1 beoordeling
6 november 2023 23:11
Baton
bardzo dobry baton ,uzywam od wielu lat :)

































